Udvider med nyt kundeservicecenter

Udvider med nyt kundeservicecenter
16
feb

Skadeservice Danmark udvider endnu engang med stærke og dedikerede medarbejdere, for at skabe de bedste rammer for daglige drift og fortsat strategisk udvikling af virksomheden.

Siden etableringen af Skadeservice Danmark, har virksomheden udviklet sig fra en lokal skadeservicevirksomhed, til i dag at være en væsentlig regional skadeservicevirksomhed med 5 afdelinger i henholdsvis Aalborg, Århus, Kolding, Esbjerg og København.

Skadeservice Danmark er blandt de førende privatejede skadeserviceleverandører i Danmark med en ambition om at accelerere væksten yderligere i de kommende år.

Virksomheden er baseret med fokus på organisk vækst via personlige kompetencer, kvalitet og kunderne i centrum.

Som følge af den nye struktur er Flemming Holk blevet ansat som kundeservicechef med ansvar for forretningsudvikling. Ligeledes er Sabrina Nielsen ansat i vores nye udvidede kundesupport.

Med to nye ansættelser i kundeservicecenteret, vil Skadeservice Danmark pointere vigtigheden af dette fokusområde, for at sætte kunden endnu mere i centrum og optimere kvalitetsoplevelsen for medarbejdere og kunder.

Ændringerne er trådt i kraft for at sikre, at Skadeservice Danmark fortsat udvikler sig som virksomhed. Vi udnytter de kompetencer, der er i virksomheden bedst muligt – vi øger effektiviteten, opgraderer medarbejdere og sikrer derved vækst og fremgang.

Om Skadeservice Danmark:
Skadeservice Danmark er en af de væsentlige aktører på markedet for industri- og skadeservice i Danmark. Virksomheden beskæftiger mere end 150 veluddannede medarbejdere, der dagligt servicerer kunder over hele Danmark. Kunderne tæller fra nogle af landenes største virksomheder til forsikringsselskaber, detailkæder og den offentlige sektor, hvor der er behov for industri- og skadeservice – døgnet rundt, året rundt og landet rundt!

Ønsker De at høre mere, kan De derfor ringe trygt til os på telefon 70 112 112.