sponsor_fb_640x468

Skadeservice Danmark støtter

vistotter2

Service Danmarks sponsoraftaler

Hos Service Danmark har vi utrolig stor interesse i, at støtte op om både lokalsporten i området og humanitære hjælpeorganisationer. Dette betyder også, at vi i øjeblikket har et samarbejde med en lang række organisationer, herunder Dansk Røde Kors og Kræftramte Børn samt Indvandrer Kvindecentret på Nørrebro.

Stor sponsoraftale indgået med FB
Fra august måned har Service Danmark indgået en aftale om et nyt storsponsorat til Frederiksberg Boldklubs 1. Herreseriorhold. Der er tale om et sponsorat, der indbringer holdet en betydelig bistand, således at holdet i endnu højere grad kan forsætte det store og målrettede arbejde, der leveres.

Partnerskabet bestående af Mikkel Hove og Birger Kuntkes, der står i spidsen af virksomheden, har tidligere haft storsponsoraftaler i både København Håndbold og Ajax København.

“FB er en klub med en rigtig stærk klubånd. Det mærkes så snart du møder en FB’er. En FB’er er stolt af sin klub, og vil ikke bytte den for noget andet – intet over klubben. Dette er præcis sådan, som vi i Service Danmark har det med vores virksomhed. Det gennemsyrer hele vores forretning fra den daglige ledelse til de medarbejdere, der dagligt er ambassadører for vores forretning ude hos kunderne. Vi siger således om os selv, at der er en grund til, at vores navn indeholder ordet ‘service’. Vi vil nemlig strække os langt, for at sikre den bedst mulige service – og gerne mere til – til vores kunder”, siger Mikkel Hove, der er driftschef hos Service Danmark.

Alle medarbejdere i både Skade-, Industri- Vagt- og Rengøringsservice Danmark glæder sig meget over nu at være en del af FB. Samtidig ser vi frem til mange hyggelige stunder på træningsanlægget til kampene på Sønderjyllands Allé.